Strategická hra na přepadání vlaku s penězi skupinami banditů.
Pravidla:
1) Vlaky jezdí z města Zero do města Infinitum skrz místa, kde mohou být přepadena od 1 po celých číslech do 9 nebo z Infinita do Zera od 9 k 1.
2) Hráč ve svém tahu umisťuje na tato místa své volné bandity a jednoho policistu.
3) Pokud je na místě, kam přijel vlak, jiný počet banditů než jeden, vlak místem projíždí.
4) Pokud je na místě, kam přijel vlak, alespoň jeden policista, vlak místem projíždí. Pokud je tam zároveň nějaký bandita, tento bandita půjde na konci kola do vězení. Hráč, který sem umístil policistu, získává odměnu v hodnotě desetiny nákladu vlaku.
5) Pokud je na místě, kam přijel vlak, jeden bandita, dochází k přepadení vlaku.
6) Je-li vlak obrněný, odolává přepadení. Vlak místem projíždí a přestává být obrněný.
7) Je-li vlak střežený a má být přepaden, přepadající bandita je uvězněn. Vlak místem projíždí a přestává být střežený.
8) Je-li vlak přepaden a není obrněný ani střežený, vlak svou jízdu končí, hráč získává náklad, bandita okamžitě opouští místo přepadení (přijede-li do tohoto místa další vlak, již nebude přepaden.
9) Na místech, kterými vlak neprojíždí a je tam zároveň nějaký bandita a policista, je tento bandita uvězněn.
10) Hráč, který má některého banditu uvězněného se může vzdát přepadávání vlaku, Žádný jeho bandita se přepadání vlaku neúčastní a jeden z jeho nejdéle uvězněných banditů je automaticky propuštěn a tento se neuplatňuje v pravidle 11)
11) Hráč může nabídnout úplatek aby byl jeho nejdéle uvězněný bandita propuštěn. Nejvyšší nabídka, nebo nabídky jsou akceptovány a nejdéle uvězněný bandita příslušného hráče nebo hráčů, je propuštěn. Pokud má takto být propuštěno více banditů jednoho hráče, musí hráč zaplatit tuto sumu za každého takového banditu zvlášť, jinak nezaplacení zůstávají ve vězení. Pokud úplatek nenabídne nikdo, jsou všichni vězni z nejstarší cely propuštěni zdarma.
12) Občas se nabídné speciální pomocník Paklíč. Své služby opět poskytne hráči, nebo hráčům, kreří mu nabídnou nejvyšší úplatek. Paklíč pak odemkne všechny cely, kde má vítězný hráč své vězně (ven se takto dostanou všichni z této cely) a za každé otočení klíčem si naúčtuje nabízenou částku. Při nedostatku prostředků otevře jen příslušný počet starších cel. Paklíč zafunguje po automatickém propuštění(pravidlo 10) ale před propouštěním dle pravidla 11.
Tah hráče vypadá následovně:
X.den - číslo dne
B: X,X,X - určení míst, kam hráč posílá bandity, má-li jiný počet volných banditů, posílá příslušné jiné množství čísel
P: X - určení místa, kam posílá policii
U: X$ - výše úplatku pro šerifa, aby propustil vězně
... něco jiného, bude specifikováno v příslušném kole.
Stav:
Fofr - (1/3) banditi - 196$, 128G
Sportak - (1/4) banditi - 84$, 42G
Trautunberk (1/3) banditi - 108$,23G
Antas - (2/5) banditi - 120$, 52G
Barbucha - (2/3) banditi - 103$, 46G
Manta - (1/3) banditi - 47$, 53G
Pojmenovaní:
Diplomat u Sportaka, cena 89$+49G
Advokát u Antase, cena 35$
Vězení:
31. den: Antas
34. den: Antas, Fofr
35. den: Trautunberk
36. den: Manta
37. den: Trautunberk, Sportak, Manta
38. den: Antas, Fofr, Sportak
39. den: Barbucha, Sportak |